Вчені назвали напій, який знімає похмілля, але не дає схуднути

Напій, який корисний в малих дозах, стає вбивцею фігури при безконтрольному вживанні.

Напій , без якого ранок майже кожного з нас добрим не буває, виявилося може бути досить небезпечним і навіть - може привести до небезпечних проблем зі здоров'ям, наприклад - ожиріння. Про це повідомляють "The Herald Sun" посилаючись на дослідження вчених Інституту медичних досліджень Західної Австралії і Університету Західної Австралії, передають Патріоти України.

Варто відзначити, що саме жир в черевній порожнині пов'язують з багатьма смертельними захворюваннями, а лікарі попереджають про неприпустимість ожиріння внутрішніх органів.

Австралійські дослідники з'ясували, що кава , яка корисна в малих дозах, стає вбивцею фігури при безконтрольному вживанні.

Вся справа в хлорогеновій кислоті, яка, отримана організмом з пари чашок ароматного напою, знижує тиск і гальмує накопичення жиру. Але варто дозволити собі більше кави - кислота різко б'є по внутрішніх органах і стирає всі свої корисні властивості.

Вчені заявили, що 5 чашок в день призводять до накопичення вісцерального жиру. Миші, над якими ставили експерименти вчені, перебравши кави, різко товстіли. Причому, жировий прошарок ріс саме на животі.

Варто відзначити, що саме 5 чашкам кави фінські вчені приписали чарівні властивість знімати похмілля. Вони встановили - кава в два рази знижує дію алкоголю на організм після нічного загулу.

Як виявилося, п'ять чашок кави на наступний день після пиятик допомагають залишитися у формі і, більш того, захищають організм від ферментів, що атакують печінку і підвищують ризик діабету і захворювань серцево-судинної системи.

Самий шкідливий фермент, що утворюється в організмі після розпивання спиртного, - це фермент печінки гама-глутамілтрансфераза або ГГТ.

Алкогольна математика така: чотири пляшки вина за вечір підвищують рівень ГГТ в три рази, а заповітні п'ять чашок кави після загулу знижують вміст ферменту вполовину.

Щоб знайти настільки просте, але геніальне рішення, фінські вчені опитали 19 тис чоловіків і жінок у віці від 25 до 75 років. Вони чесно відповідали, скільки спиртного зазвичай п'ють і вживають каву. Потім у респондентів заміряли рівень ГГТ.

Результат вразив : у людей, які зловживали напередодні, але запили все кавою, рівень ГГТ був в два рази нижче, ніж у тих, хто просто провів веселий вечір, але кави собі зранку не налив.

На жаль, відкриття фінських вчених порадувало тільки чоловіків. Чарівну дію на фермент ГГТ кава надає тільки в організмі представників сильної статі, у жінок він на стан після весело проведеної ночі чомусь не впливає. А ось поправитися від 5 чашок кави вони можуть однаково з чоловіками.

Норвезька NBT будуватиме на Запоріжжі вітрову електростанцію “Зофія”