Шокуючі факти: Що тримають у таємниці про катастрофу в Шереметьєво

Пожежа в літаку в Шереметьєво в неділю, 5 травня, забрала життя 41 людини із 78, що перебували на борту.

Катастрофа в Шереметьєво стала наслідком багатьох недоліків в роботі компанії. Колишній співробітник Аерофлоту розповів про ряд шокуючих фактів про сам літак, а також про внутрішню "кухню" компанії. Про це він повідомив на Twitter-сторінці Plus Ultra, передають Патріоти України.

Технічні недоліки літака

За словами блогера, російський Sukhoi Superjet 100 (Сухий Суперджет 100) - це розкручений путінською пропагандою літак, який має масу технічних недоліків, що могли призвести до катастрофи.

Зокрема, в польоті у нього замерзає механізм перемикання дверей. Цей механізм визначає, відкриються двері в штатному режимі або з надуванням трапа. Перед зльотом стюарди переводять двері в положення armed - з надуванням трапа. Після приземлення в disarmed - без надування, оскільки замерзлий механізм не дозволяє це зробити.

Подібний недолік кричуще порушує вимоги безпеки, оскільки Суперджети стоять на землі з "зарядженими" дверима, готові виплюнути трап. Це небезпечно, оскільки трап, що розкривається, з легкістю зминає автомобіль, не кажучи вже про людину.

Ще одна проблема літака пов'язана з задніми дверима. Одного разу, розповідає блогер, при відкритті дверей, вони просто відвалилися. Але Аерофлот ретельно приховує подібні випадки.

За словами колишнього співробітника компанії-перевізника, Sukhoi Superjet 100 - це погіршена версія інших вузькофюзеляжних літаків: у нього зменшена комфортність, дальність, місткість і знижена безпека.

Кастова система бортпровідників та пілотів

Що стосується співробітників Аерофлоту, то всі провідники діляться на три касти - A B і C. Каста А - молоді, красиві, розумні зі знанням мов - вони літають бізнес-класом. Каста B - середній клас, "літають по Європам і Китаям". Каста C - немолоді провідники або ті, хто в чомусь завинив, вони працюють на внутрішніх рейсах.

Саме остання категорія співробітників літає на Sukhoi Superjet.

У пілотів йде приблизно такий же розподіл - першокласні пілоти на "Сухому" навряд чи літають.

Також блогер зазначає, що всім живим членам екіпажу виплатять по 3 млн рублів, а сім'ї загиблого бортпровідника Максима Моїсеєва 5 млн рублів. І колишній екс-співробітник компанії стверджує, що це плата за мовчання.

"Зараз вони готові заткнути усім роти грошима, бо те, що трапилося, приховати неможливо..." - пише він.

Аерофлот може запросто ризикнути своїми пасажирами

Блогер розповів одну історію, що трапилася у 2017 році в Бангкоку. Тоді при посадці через турбулентність травми отримали десятки пасажирів. Бортпровідники, надаючи допомогу потерпілим, витратили всі переносні кисневі балони. А вже через кілька годин цей літак, повний пасажирів, полетів назад у Москву без єдиного кисневого балона.

При цьому відсутність навіть одного такого балона вважається "невильотним дефектом" та суворо заборонена.

Обман європейської служби контролю якості обслуговування

В Європі існує служба контролю авіаперевізників під назвою SAFA. Спеціальні люди можуть заходить на борт літака і перевіряти техніку безпеки та дотримання технічних вимог.

Крім балонів, дверей, аптечки, вони перевіряють самі візки, з яких йде обслуговування харчуванням, вони також повинні бути справні (стопор, запірний механізм, ручки і т. д.). Якщо ж візок зламаний, бортпровідники Аерофлоту наклеюють на них маркування INOP і спокійно обслуговують з нього.

А якщо приходить перевірка, кажуть, що візком вони не користувалися. Причому подібний інструктаж співробітники проходять офіційно. Справа в тому, що при сильній турбулентності чи розгерметизації, візок, яка не стопорться, може стати причиною травми.

Сама катастрофа і пасажири з величезними валізами

Колишній співробітник Аерофлоту також розповів про те, як пасажири затримували евакуацію, рятуючи свій багаж. Тут вини пасажирів немає, оскільки така психологія натовпу - рятувати не тільки своє життя, але і цінності, документи.

А той факт, що у відділення "ручної поклажі" потрапили зовсім не підходящі за габаритами валізи, також є промахом компанії, яка турбується не про безпеку, а про те, щоб створити видимість, красиву картинку.


Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

За тиждень у християн східного обряду Великдень! Що дозволяється робити у Вербну неділю і чого не бажано

неділя, 9 квітень 2023, 8:18

За тиждень до Великодня, також у неділю, віруючі йдуть до церкви святити гілочки верби і приносять їх додому для захисту оселі, родинного добробуту та здоров'я рідних. Цей день називають Входом Господнім у Єрусалим, Вербною неділею, "шутковою" або "кві...

З архіву ПУ. Неймовірне нахабство: Путін привласнив собі історію України

середа, 27 липень 2022, 23:55

Кривавий диктатор відкрито збрехав, що хрещення Русі нібито стало відправною точкою розвитку російської державності "забувши", що під час хрещення Русі в Києві в 988 році не існувало навіть Москви. Глава Кремля 28 липня 2018 року заявив, що хрещення Ру...