Російське - навиліт!: Підсумки українського авіабудівництва - два нових літаки без російських комплектуючих та міжнародні контракти (фото)

Підсумки роботи авіабудівництва України за 2017 рік: українські авіатори позбулися російських комплектуючих для літаків, а авіаційна галузь в Україні почала активно відновлюватися.

2017 рік ознаменувався для України масовою заміною російських комплектуючих в галузі літакобудування та обслуговування повітряних машин. 31 березня у свій перший політ відправився легкий транспортний Ан-132D, йдеться в матеріалі Національного промислового порталу, передають Патріоти України.

Ан-132 став першим літаком КБ Антонова, виготовлений без російських комплектуючих. Впродовж року літак проходив випробування та демонструвався на різноманітних виставках та авіасалонах по всьому світу. Головний партнер Антонова по даній програмі, Саудівська Аравія, була задоволена виготовленою машиною та прийняла рішення про будівництво новітнього заводу зі складання літаків АН-132 різних модифікацій. Паралельно з тим, КБ Антонова проводить роботи по створенню нових модифікацій літака Ан-132, таких як: морський патруль, протипожежний літак, літак розвідки та інші.

У 2017 році почалися роботи конструкторського бюро «Антонов» над створенням вестернізованих версій літаків сімейств Ан-148 та Ан-70. Продовжилися роботи з заміни російських комплектуючих на європейські або вітчизняні аналоги. Додатково, до 2020 року буде розроблена нова модель літака, створена на базі відомих нам Ан-148 та Ан-158, проте, буде мати повністю європейське обладнання, що дозволить їй конкурувати з багатьма закордонними аналогами літаків і врешті-решт увійти до авіаринку Європи.

Світ чекає від Антонова створення нових моделей літаків. Це неодноразово було підтверджено заявами закордонних замовників на авіасалоні у Дубаї. Директор авіакомпанії Maximus air Cargo заявив про те, що вони готові придбати 3-4 літаки Ан-70 у цивільній версії, як тільки вони з’являться на ринку і пройдуть сертифікацію. Це є дуже важливим сигналом для Антонова у створенні нової модифікації Ан-70 – Ан-77. Над ним КБ працює зараз і покладає на цей літак дуже великі надії. На жаль, співпраця з Росією на етапі Ан-70 не дала вдалих результатів і завершилась остаточним закриттям програми літака Ан-70 попри на те, що досі жоден літак не зміг перевершити його характеристики.

Проте, не «Антоновим» єдиним. У 2017 році ожило унікальне харківське авіаційне підприємство (ХДАВП). Після багаторічного простою, підприємство відновило свою діяльність з ремонту літаків та випуску певного асортименту комплектуючих. Завдяки антикризовим менеджерам, завод зміг повернути зв’язки зі старими замовниками та відновити співпрацю. Також завод отримав замовлення на основну продукцію – літаки. Він зміг зберегти державне замовлення Казахстанської Національної гвардії та перенести здачу літака Ан-74 на осінь 2018 року.

Також, завод отримав замовлення від вітчизняної авіакомпанії (назву поки не називають) на виготовлення (добудову) двох літаків Ан-140-100, які до цього понад 10 років стояли на підприємстві і чекали свого замовника. За інформацією з підприємства, останній з двох недобудованих літаків покинув цех завершальної збірки. В додаток до цього, завод планує поставити один літак Ан-140 компанії «Мотор Січ», яка планує випробувати на ньому нову силову установку. Про це все стало відомо з інтерв’ю генерального директора ХДАВП Степана Санагурського. Також завод працює над випробуванням і створенням нової двомісної навчальної машини, розробленої у Харкові.

Порадували й інші державні та приватні підприємства. Наприклад, Одеський авіаційний завод відновив процес проведення робіт над літаком Y-1 «Дельфін», що після випробувань буде запущений у серійне виробництво. Літак було розроблено за власної ініціативи заводу. 4-місний одномоторний літак отримав назву Y1 “Дельфін”. Цей літак у справі підготовки льотчиків як не можна краще підходить для перших польотів, під час яких курсанти опановують ази льотної справи. Він оснащений двигуном від французької компанії Societe de Motorisations Aeronautiques. Цей двигун здатний розганяти Y1 “Дельфін” до 385 км / год і забезпечує безперервний політ на відстань до 1320 км.

Загалом же, авіаційна галузь в Україні почала активно відновлюватися. Це сталося завдяки залученню закордонних інвестицій та масової потреби у заміні російських комплектуючих.


Опублікував: Evora
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

З архіву ПУ. Гірше місце для мосту в підступній протоці обрати було важко: ''Навіть моряки Керченського порту говорили: "Не можна"', - інженер

четвер, 17 жовтень 2019, 14:30

Навіть при наявності величезного фінансування, недосконалий проект будівництва і помилки робочих приведуть до того, що Кримський міст простоїть недовго. Кримський міст розташовується в дуже складному з точки зору геології місці. З огляду на сумнівний п...

З архіву ПУ. Історія зрадника: "Поїхав рятувати світ від "злих правосєків". Результат - втрата здоров'я, забуття, стара халупа в забутому селі і заклики про допомогу бідному воїну "ополчення"

вівторок, 15 жовтень 2019, 20:30

Бойовик з кличкою " чернець" жив собі в Одесі, горя не знав, поки не сьорбнув настоянки глоду і не відчув себе" великим руським воїном. Як стверджується, якийсь Костянтин, під позивним "Чернець", родом з Одеси і батько п'яти дітей, в липні 2014 року ру...