За оцінками консалтингової компанії Brand Finance, у 2016 році вартість бренду Україна становила $56 млрд., повідомила економічний експерт Українського інституту майбутнього Ольга Хоменко. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на сторінку Ukrainian Institute for the Future у соціальній мережі Facebook.
Найдорожчими брендами серед країн світу стали: США ($21 трлн), КНР ($10,2 трлн), Німеччина ($4 трлн), Японія ($3,4 трлн), Великобританія ($3,1 трлн).
Одним із ключових індексів рейтингу є інвестиційне середовище. З падінням притоку прямих іноземних інвестицій вартість бренду зменшується.
Серед більш ніж 75 учасників відзначили українську медсестру за боротьбу з пандемією у Аргентині. 9 березня відбувся віртуальний захід “Солідарні жінки”, організований Жіночим Підкомітетом Аргентинської Федерації Громад, спільно з Дирекцією Громадських...
Люди просто не зрозуміли нюанси виставки. Твір мистецтва вартістю $416 тис. пошкодила подружня пара, яка неправильно зрозуміла виставку в галереї, повідомляють Патріоти України. Чоловік і жінка, яким орієнтовно 20 років, відвідали виставку вуличного ми...