За оцінками консалтингової компанії Brand Finance, у 2016 році вартість бренду Україна становила $56 млрд., повідомила економічний експерт Українського інституту майбутнього Ольга Хоменко. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на сторінку Ukrainian Institute for the Future у соціальній мережі Facebook.
Найдорожчими брендами серед країн світу стали: США ($21 трлн), КНР ($10,2 трлн), Німеччина ($4 трлн), Японія ($3,4 трлн), Великобританія ($3,1 трлн).
Одним із ключових індексів рейтингу є інвестиційне середовище. З падінням притоку прямих іноземних інвестицій вартість бренду зменшується.
За тиждень до Великодня, також у неділю, віруючі йдуть до церкви святити гілочки верби і приносять їх додому для захисту оселі, родинного добробуту та здоров'я рідних. Цей день називають Входом Господнім у Єрусалим, Вербною неділею, "шутковою" або "кві...
Кривавий диктатор відкрито збрехав, що хрещення Русі нібито стало відправною точкою розвитку російської державності "забувши", що під час хрещення Русі в Києві в 988 році не існувало навіть Москви. Глава Кремля 28 липня 2018 року заявив, що хрещення Ру...