Не тільки шкодить фігурі: Вчені з'ясували, чим небезпечний сидячий спосіб життя

Сидячий спосіб життя має немало інших негативних наслідків, крім згубного впливу на фігуру.

Те, що сидячий спосіб життя шкідливий і треба більше рухатися – ми знаємо. Тепер же вчені виявили, що він шкодить ще й нашій пам’яті, інформують Патріоти України.

Науковці з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі провели дослідження і з’ясували, що сидячий спосіб життя пов’язаний зі тоншанням зони мозку, яка відіграє дуже важливу роль в роботі експліцитної пам’яті.

Цей тип пам’яті фіксує факти та події і дозволяє свідомо повертатися до спогадів. Результати дослідження опубліковані в журналі PLOS One, пише Naked Science.

Вчені виявили, що навіть інтенсивна фізична активність не захищає мозок від наслідків тривалої нерухомості. Сидячий спосіб життя має немало інших негативних наслідків. Його пов’язують з більшим ризиком серцево-судинних хвороб та ожиріння.

Ця робота – лише перший етап дослідження впливу способу життя на пам’ять, тому в ній брали участь кілька десятків людей. Науковці опитали 35 добровольців віком від 45 до 75 років. У жодного з них не було симптомів деменції, неврологічних розладів, травм голови чи хімічної залежності.

Волонтери розповіли дослідникам про те, скільки годин на день вони зазвичай сидять, а скільки займаються різною інтенсивною чи помірною фізичною активністю. Згодом вони пройшли МРТ. Так вчені побачили зв’язок між кількістю годин, проведених сидячи, і зменшенням товщини медіальної скроневої частки кори великих півкуль головного мозку.

"Поползете в Кремль на коленях!": Старий маразматик Жириновський зібрався з "маршем дружби" в Україну (відео)