Про це повідомляє прес-служба ПАТ Укрзалізниця, передають Патріоти України.
– Всі складнощі щодо запуску цього поїзда робочій групі вдалося усунути і напередодні літніх пасажирських перевезень надати можливість пасажирам комфортно подорожувати між Молдовою і Україною, — йдеться в повідомленні.
Відзначається, що рухомий склад нового поїзда є більш комфортним і швидким, тривалість поїздки по зазначеному маршруту складе 3 години 50 хв.
Поїзд Кишинів — Одеса складом модернізованого дизель-потягу курсуватимуть тричі на тиждень (п’ятниця, субота, неділя) за наступним графіком: відправлення з Кишинева о 06.57 і прибуття в Одесу о 10.46, відправлення з Одеси о 18.45 і прибуття до Кишинева о 22.27.
Передбачається, що в літній період пасажирський поїзд курсуватиме щоденно.
Член правління ПАТ «Укрзалізниця» Желько Марчек привітав усіх присутніх з початком курсування модернізованого поїзда. «Щиро бажаю залізничникам, щоб цей поїзд користувався великим попитом серед пасажирів, курсував щоденно та своєю бездоганною роботою тільки зміцнював стосунки між Україною та Молдовою», - зазначив Желько Марчек.
Роль своєрідного каталізатора у проекті запуску модернізованого поїзда між Україною та Молдовою належала Місії ЄС з прикордонної допомоги Молдові та Україні (EUBAM) – саме так зазначив її голова Славомір Піхор. Він також додав, що запуск цього поїзда – це яскраве свідчення того, що всього можна досягти, об’єднавши зусилля та маючи зацікавленість у позитивному результаті.
Генеральний директор ДП «Залізниця Молдови» Юрій Топала нагадав про спільне минуле Одеської та Молдавської магістралей: «Колись ми були єдиним цілим – Одесько-Кишинівською залізницею, і цей поїзд є ніби історичним символом цього». Також керівник залізниці Молдови пообіцяв опрацювати питання зменшення тривалості подорожі поїздом з Кишинева до Одеси до трьох годин.
Починаючи з червня 2016 року, Місія ЄС з прикордонної допомоги Молдові та Україні активно виступала за скорочення часу та покращення поїзда Кишинів – Одеса, що перетинає кордон. Тепер модернізований пасажирський поїзд замінив застарілий. Рухомий склад є комфортнішим і швидшим, тривалість подорожі за зазначеним маршрутом становитиме 3 год. 50 хв. Завдяки спільним зусиллям сторін залізничне пасажирське сполучення між Кишиневом і Одесою стає привабливішим. Очікується, що більш зручний міжнародний зв’язок залізницею сприятиме туристичному потенціалу обох країн.
Довідка.
На залізниці Республіки Молдова проведені роботи з реконструкції і модернізації п’яти дизель-поїздів серії Д1 на SC “ELECTROPUTERE VFU” S. A. в місті Пашкань (Румунія). Модернізація проведена відповідно до вимог правил капітальних ремонтів, згідно з технічними завданнями, вимогами нормативних документів Міжнародної спілки залізниць (UIC) і європейських стандартів, що використовуються для пасажирських вагонів міжрегіональних перевезень.
Модернізовані дизель-поїзди Д1М (до модернізації – серії Д1) обладнані кондиціонерами, автоматичною системою інформування пасажирів, доступом до Інтернету, є можливість перевезення пасажирів з обмеженими можливостями, вагонами з трьома класами комфортабельності та іншим, що дозволяє значно покращити якість обслуговування пасажирів. Також було замінено гідромеханічну коробку передач на гідродинамічну, а дизель 12VFE17/24 на дизель шведського виробництва VOLVO, що відповідає європейським стандартам екології. Більш того, термін служби модернізованих дизель-поїздів збільшується на 18 років, а витрати дизельного пального зменшені до 20%.
За тиждень до Великодня, також у неділю, віруючі йдуть до церкви святити гілочки верби і приносять їх додому для захисту оселі, родинного добробуту та здоров'я рідних. Цей день називають Входом Господнім у Єрусалим, Вербною неділею, "шутковою" або "кві...
Кривавий диктатор відкрито збрехав, що хрещення Русі нібито стало відправною точкою розвитку російської державності "забувши", що під час хрещення Русі в Києві в 988 році не існувало навіть Москви. Глава Кремля 28 липня 2018 року заявив, що хрещення Ру...