Динозаври вимерли б: Вчені довідалися про удар страшенного астероїда, наслідки котрого пережило людство

На Землю впав величезний астероїд, запевняють учені, хоча кратер від удару досі не виявлено.

Судячи з усього, зіткнення з кілометровим астероїдом стало найбільш нещодавньою з катастроф такого масштабу, коли наш вид вже існував на Землі. Про це пише Naked Science, посилаючись на журнал Geology, повідомляють Патріоти України .

Кратер від удару досі не виявлено, однак на нього вказали осклянілі мінерали, знайдені в геологічних відкладах від Азії до Антарктиди.

Тектити – скляні кульки, зароджені при великих тисках і температурах, пов’язаних з особливо потужними ударами метеоритів – виявляються по всьому Тихому океану. Маса деяких перевищує 20 кг, такі, мабуть, були викинуті ударом порівняно недалеко. Інші могли зробити більш довгу подорож, і розподіл їх вказує, що зіткнення сталося в районі Південно-Східної Азії, хоча ефект грандіозної катастрофи повинна була відчути вся планета.

Вчений Аарон Кавозьє і його співавтори зазначають, що основна маса великих тектитів, що відносяться до періоду близько 800 тис. років тому, виявлена в районі Таїланду, що вказує на приблизну область зіткнення.

Що таке стартап у США, як його заснувати та досягнути успіху

середа, 18 вересень 2019, 7:50

Український підприємець залишив свій успішний український бізнес та став співзасновником американського стартапу. Коли ти жертвуєш спокійним життям, успішною роботою та стабільним заробітком, що там про тебе люди говорять? Певно, що ти дивак, пише укра...

Без "біндер" і тут не минулось: Як Путін ходив до ворожки, про свою смерть дізнаватись

середа, 18 вересень 2019, 7:30

Буде, чи не буде? А коли ж свято? Про те, як Путін до ворожки ходив просторами інтернету ходить гарна оповідка. Пропонуємо її нашим читачам. Анекдот про Путна опублікував в спільноті порталу Патріоти України учасник Юрій Прощенко.