Десять "Козаків-2" вже рушили на передову (фото)

Збройним Силам України вже передали першу партію з десяти броньованих автомобілів "Козак-2", які було виготовлено в рамках державного оборонного замовлення Міністерства оборони України.

Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на сторінку інформагентства "Оборонно-промисловий кур'єр" у соціальній мережі Facebook.

Як стало відомо інформагентству «ОПК» , для прийняття на озброєння БМ «Козак-2» пройшов усі випробування за 32-ма методиками за 4 місяці. Це перша бронемашина, яка пройшла випробування на стійкість до мін за західними стандартами. БМ «Козак-2» випускається серійно з липня 2015 року, два роки поставлявся до Національної Гвардії та Державної прикордонної служби. 21 березня 2017 року наказом Міністерства оборони №158 також прийнятий на озброєння Збройних Сил України.

Передача була здійснена 30 жовтня. Це перша машина такого класу, що прийнята на озброєння ЗСУ, та замовлена Міністерством оборони України за історію незалежності нашої держави.

Бронеавтомобіль «Козак 2», побудований на вузлах і агрегатах IVECO EuroCargo (4х4), випускається серійно з липня 2015 року. За цей час виготовлено близько 100 машин, які надійшли в Національну Гвардію і Прикордонну Службу. А 21 березня 2017 року Міністр оборони України Степан Полторак підписав указ №158 про прийняття машини на озброєння ЗС України.

В основі «Козак-2» лежить повнопривідне шасі вантажного автомобіля IVECO EuroCargo, яке розраховане на повну масу в 15 тонн. Гордість машини – броньований кузов, виготовлений з 12-мм сталі фінської марки «Мінілюкс Протекшн», що відповідає класу захисту 2-го рівня по STANAG.

Застосовується рознесене бронювання: простір між сталевими листами заповнюють протиосколковим прошарком зі спеціального матеріалу. Потрібно відзначити, що «Козак-2» має V-образне днище, що дозволяє протистояти підриву міни в тротиловому еквіваленті до 6 кг.

На відміну від «Козак-001» новий бронеавтомобіль отримав систему пожежогасіння салону, підкачування шин, обігрів не тільки лобового скла, а й ніг і заднього шкла. «Козак – 2» оснащений підвісними протимінними сидіннями власного виробництва, а також фільтровентиляційною установкою.

Турбодизель IVECO з робочим об’ємом 5,9 л розвиває 280 к.с. і максимальний крутний момент 950 Нм. Коробка передач – механічна, 6-ступінчаста, марки ZF.

Опублікував: Evora
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

За тиждень у християн східного обряду Великдень! Що дозволяється робити у Вербну неділю і чого не бажано

неділя, 9 квітень 2023, 8:18

За тиждень до Великодня, також у неділю, віруючі йдуть до церкви святити гілочки верби і приносять їх додому для захисту оселі, родинного добробуту та здоров'я рідних. Цей день називають Входом Господнім у Єрусалим, Вербною неділею, "шутковою" або "кві...

З архіву ПУ. Неймовірне нахабство: Путін привласнив собі історію України

середа, 27 липень 2022, 23:55

Кривавий диктатор відкрито збрехав, що хрещення Русі нібито стало відправною точкою розвитку російської державності "забувши", що під час хрещення Русі в Києві в 988 році не існувало навіть Москви. Глава Кремля 28 липня 2018 року заявив, що хрещення Ру...